Naturalne sposoby powiększania biustu

Często kobiety, które natura obdarzyła niewielkim biustem, decydują się na kosztowne operacje plastyczne, mające na celu znaczne powiększenie piersi. Często jednak nie zdają one sobie sprawy, że operacja to nie jest jedyne wyjście. Jak się okazuje, istnieje kilka innych skutecznych sposobów na powiększenie piersi – co ważniejsze, sposoby te są naturalne i bezpieczne. Jakie to metody?

Masaż piersi

Jeżeli chodzi o naturalne sposoby powiększania biustu, jednym z najskuteczniejszych jest właśnie masaż piersi. Wpływa on na elastyczność i jędrność piersi – a więc będą optycznie wydawały się większe, ponieważ staną się bardziej kształtne.

Taki masaż z łatwością można wykonać samodzielnie, np. po kąpieli – rozpoczynamy go od bardzo delikatnego „ugniatania” okolic biustu – nasady piersi, barków i ramion. Następnie należy przejść do głaskania dekoltu, powoli schodząc aż do mostka. Kolejnym krokiem jest głaskanie piersi – do tego należy używać czterech palców, bez kciuka. Masaż należy rozpoczynać od brodawki, a ruchy powinny być delikatne.

Masaż piersi ma wiele zalet. Nie tylko wpływa na jędrność piersi, ale także służy kontroli swojego zdrowia. W czasie wykonywania masażu można wyczuć w piersiach guzki lub dołki, które mogą świadczyć o rozwijającym się nowotworze. Warto pamiętać, że nowotwór piersi wykryty we wczesnym stadium można łatwo wyleczyć, bez konieczności usuwania piersi. Masaż wykonywany regularnie może też znacząco zmniejszyć ryzyko wystąpienia raka piersi. Dodatkowo o masażu wykorzystać można naturalne serum Frashe, ułatwi to przesuwanie dłoni po skórze, a składniki zawarte w składzie dodatkowo ujędrnią naszą skórę.

Stosowanie ziół

Na rozmiar biustu mają wpływ także różnego rodzaju zioła – a jak wiadomo, są one często o wiele bezpieczniejszym, a nawet skuteczniejszym sposobem powiększania piersi niż np. zażywanie tabletek, choćby antykoncepcyjnych. Do ziół, które wykazują właściwości powiększania piersi zalicza się głównie:

  • palmę sabałową,
  • kozieradkę,
  • mniszka lekarskiego,
  • żeń-szeń.

Zioła można przyjmować zarówno w postaci tabletek, jak również naparów. Można też znaleźć kosmetyki z ich ekstraktami.

Ćwiczenia

Na rozmiar biustu tak naprawdę mogą wpłynąć również ćwiczenia – pod warunkiem, że będą wykonywane regularnie oraz w prawidłowy sposób. Mowa tu głównie o gimnastyce klatki piersiowej – jeśli uda nam się wzmocnić mięśnie w tej partii ciała, piersi podniosą się i będą wydawały się o wiele większe. Ćwiczenia najlepiej wykonywać w biustonoszu, aby niepotrzebnie nie rozciągać skóry na piersiach – dla wielu kobiet ćwiczenia bez biustonosza mogą być też po prostu mało komfortowe.

Jakimi ćwiczeniami wzmocnić mięśnie klatki piersiowej? Oto kilka propozycji:

  • damskie pompki – klękamy, złączamy kolana i dłonie rozstawiamy na wysokości piersi. Następnie zginamy ręce w łokciach, opuszczamy wyprostowany tułów i unosimy go (wykonujemy 15 powtórzeń w 2-4 seriach),
  • wznosy bokiem – siadamy na krześle, plecy powinny być proste. Następnie chwytamy w dłonie butelki o pojemności 1,5 litra lub niewielkie hantle i unosimy ramiona w górę na wysokość barków (unosimy je bokiem). Trzymamy ręce w tej pozycji przez kilka sekund, a następnie opuszczamy ramiona – jednak nie do całkowitego rozluźnienia mięśni (ćwiczenie powtarzamy 15 razy w 2-4 seriach),
  • wymachy – stajemy prosto i naprzemiennie wymachujemy ramionami – jedno ramię unosimy, drugie w tym samym czasie opuszczamy. Ręce powinny być wyprostowane (ćwiczenie także powtarzamy 15 razy, w 2-4 seriach),
  • napinanie mięśni – złączam ręce na wysokości piersi i z całej siły naciskamy dłonią na dłoń.

Zwiększenie masy ciała

Choć może się to wydawać zaskakujące, a dla niektórych kobiet także trudne w realizacji, nieznaczny przyrost masy ciała może rzeczywiście wpłynąć na wygląd piersi. To dobre rozwiązanie dla pań, które mają szczupłą sylwetkę i chciałyby powiększyć swoje piersi. Kilka dodatkowych kilogramów sprawi, że biust stanie się pełniejszy, przez co optycznie będzie wydawał się też większy i atrakcyjniejszy. Jednocześnie należy pamiętać o tym, by dieta na przytycie nie polegała na jedzeniu wyłącznie węglowodanów i cukrów. Trzeba zawsze pamiętać o zasadach racjonalnego żywienia.